Kyparn :)

2010-06-04
11:03:45

Jadå...

...!!!

Internet is working as intended again. Man känner sig mer eller mindre handikappad när ens internet lägger av. Man sitter där som ett jäkla fån och stirrar på en skärm men det händer liksom inget. Man får inga nyheter och man kan inte prata med någon trevlig eller otrevlig person för den delen. :P

Som tur är har ju Gizmo internet så jag har fått låna hans. :P Jag har också fått låna hans tuggben, boll, griskudde och rätt ofta hans tunga i min näsa. :P Minst sagt en generös liten kille.



Där var han inte så gammal. Han ser lite annorlunda ut idag. Han har samma charmerande personlighet dock. :P

Surgubbar kan man egentligen bara skratta åt. Jävla tönt.

Då kickar fotbolls-vm igång om en vecka. Ska bli riktigt jäkla skoj, även om Sverige inte är med. Men som halvdanskar som vi skåningar är så får vi väl heja på de röd-vita istället. :) Jag sätter en liten slant på Nord-Korea dock. Jag tror Kim Jong Ill har mutat hela domarkåren så de vinner VM. Skulle de misslyckas med det så har han hotat att nuka allt levande mellan Vladivostok och Kävlinge. :P

Ser och känns ju onekligen som att sommaren är kommen. Dels för att det är så varmt i min lägenhet nu att jag slipper ha 2 par strumpor, byxor och en tjock tröja på mig bara för att lyckas med bedriften att somna. Då ska ni också veta att jag ligger under ett tjockt duntäcke plus en filt. Kall lägenhet eller är jag en fryssekylling? :P Det andra beviset på att det börjar bli sommar är mina storkaben. Två dagar i solen och de lyser upp hela stan med sin illröda färg. :P

Nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt triviala, udda och någorlunda innehållsfattiga liv. :P Dock ser det ju ut som att det blir party ikväll. Kan man ju inte tycka är alldeles för hemskt.

"Are you gonna take me home tonight? Ah down beside that red firelight."



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: