Kyparn :)

2010-06-05
01:02:44

Kan...

...vi alla komma överrens om att Chrille behöver komma ut mer, träffa mer folk och umgås mer? Ja det är väl klart vi kan. Det behöver jag. Då kanske ni kan förstå min besvikelse när jag röstar för att vi går till en av Trelleborgs enda pubar och helt plötsligt finner mig nerröstad. Vi ska absolut inte gå dit. Nehepp. Nåja, en annan kväll då. Chrilles glädje och lycka kan säkerligen vänta. Jag har ju ingen söt pojk/flickvän som väntar på mig där hemma och som vill ha mitt sällskap. Det enda jag kan bidraga med är en tom lägenhet med några få kabelkanaler. Välkommen!

Ja detta är ett rätt mycket tycka-synd-om-Chrille-inlägg. I stort sett alla jag känner har någon i sitt liv. Någon de tycker om och som tycker om dem tillbaka. Det är helt enkelt underbart. Inte för att förringa Gizmo något men han är den närmaste jag har till något som vi kan likna vid kärlek. Ja, jag är fruktansvärt ensam och det blir inte bättre av att ens "vänner" inte ens vill prova på att sätta sin fot på ett ställe som möjligtvis gör att jag knyter någon form av kontakt. Tveksamt om jag gjort det men man vet ju aldrig. Jag träffade en helt okay tös för några år sedan på Lyktorna men det har väl hon förmodligen förträngt. :(

Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och ägna resten av fredagsnatten till att runka och pilla kråkor.

"There's something moving and it ain't us."
Kommentarer:
2010-06-05 @ 15:03:40
#1: Binky

Ingen kommentar..

2010-06-06 @ 13:22:02
#2: Danne.P

Gnäll Fia :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: