Kyparn :)

2010-05-12
12:56:03

Hoppas...

...hoppas, hoppas! Att jag vinner Nivas nya bok då så klart. Signerad och allt. Fast med min flyt så lär det inte hända. Chansen är väl större att jag blir anmäld för mailbombning, snutarna stormar in och jag får spendera 6 månader med Tito och Co på kåken istället. :P

Danmark är inte bara bättre än Sverige i fotboll just nu, de är ta mig tusan bättre i hockey också. Hur kunde det gå så? Visserligen har 459 NHL-proffs tackat nej men ändå.

Vulkanutbrott och finanskris. Mycket skit i luften just nu. :P

Det åskade och regnade för en stund sedan. Rätt mysigt faktiskt. Inte som den gången det slog ned i huset jag befann mig i, exakt i det ögonblicket jag öppnade dörren. Jag tror bestämt att Eva bajsade på sig, även om hon aldrig vill erkänna det. :P



Jag ska umgås med Gizmo nästa vecka. Binky är ju inte hemma och när hon väl kommer hem så är en hoppande hund inget att rekommendera. Tut-tut, oink-oink...hello lady, nice rack! :P

Heja Fulham. Heja Roy. Heja Elm. Och va fan sysslar Maradona med? Kokain och smarta val är en kombination som funkar lika bra som barnflickor och min soon to be buddy, Tito. :P

"The worst day since yesterday" - Flogging Molly.

Kommentarer:
2010-05-12 @ 14:51:59
#1: Binky

Haha! Du e jue bara för knäpp xD Här blir det fan inget oinkande på mej inte :p

2010-05-13 @ 11:53:23
#2: j17

Förblir ett mysterium hur man kan peta Cambiasso och Zanetti. Och synd inte Fulham vann igår :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: