Kyparn :)

2010-11-17
10:53:21

Det...

...finns uppvaknanden och sen finns det uppvaknanden. Igår vaknade jag av att någon knackade på mitt fönster. För er som missat det så bor jag på 4.de våningen. Utan balkong. :) Först knackade det på vardagsrumsfönstret och en 10 sekunder senare på köksfönstret. Jag masade mig ur sängen och snubblade mig ut i köket enbart för att mötas av universums största fiskmås som satt och pickade på mitt köksfönster. Jag överdriver inte om jag säger att han hade fått en dront att se ut som en talgoxe. :P Nåja, han räds tydligen nyvakna tjockisar i boxershorts för han stack fort som fan. :)

Idag hade jag en av de livligaste och mest underbara sexdrömmar jag haft på många år och dar. Nästan ett under att jag inte gjorde en "påven" i shortsen. :) När jag väl vaknade så hade jag världens jävla migrän och mådde riktigt illa. Ett tag var det bud på att ringa Binky och säga att Gizze hade fått klara sig själv idag. Men jag lyckades ta mig hit och efter att ha "lånat" en Panodil av Binky och varit ute med Gizmo i en 20 minuter så har det faktiskt släppt. Wunderbaum. :P



Fotbollsgalan var faktiskt ganska trist. Den enda som piggade upp var, som vanligt, Wernbloom. Den mannen vet nog inte hur man har tråkigt. Och vem kan klandra honom men den snusläppen och en sån pudding till fru. :P

Femte Guldbollen till Zlatan. Oväntat? Nope! Halvtråkigt? Ja! Det vore ju skoj om vi lyckades få fram ytterligare en spelare i världstoppen som kunde vara med och konkurrera med Ibra. Som det är just nu kan de lika gärna ge Zlatan en låda med Guldbollar med hans namn på så kan han själv skriva dit årtalet, så slipper han ju också sitta och ha svintrist brevid sin gamle "polare" Cruyff". :P

"Bite me!" - Inte det mest intelligenta man kan säga till en vampyr. :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: