Kyparn :)

2010-04-22
13:54:27

F. C. Internazionale Milano...

...kickade röven av Barcelona. :P

När "alla" i början av 90-talet började hålla på Milan, för helt ärligt så var de ju inte bara bäst, de hade dem coolaste spelarna också så tänkte jag för mig själv: Jag ska ta mig tusan inte vara som "alla" andra, jag ska hålla på Inter. De var rätt sugiga på den tiden. Men jag har stannat kvar och det är jag glad för.

En kväll som den så skiter jag fullständigt i att Militos mål med största säkerhet var offside. Knappast första gången en linje-stins missar avgången och glömmer att vinka. Jag bryr mig sannerligen inte heller om att Sneijder mycket möjligt rör Alves och det därmed borde varit straff. Vad jag dock bryr mig om är att Maicon tar i så mycket att han tappar 2 framtänder, Messis lilla mästerverk, Cambiasso plockade bort Xavi så fullständigt att han inte slog en enda passning och jag bryr mig också om att Zanetti är världens svåraste ytterback att dribbla bort. :P

Zlatan då? Nja, det var inte hans bästa match. Precis tillbaka från skada stod han mest still och väntade på bollen. En boll som aldrig kom, för Messi är ego nummer ett och Xavi var, ehm ja, Xavi var bortplockad. :P



Guitar Hero är skoj. Och för en okoordinerad jäkel som mig, väldigt svårt. Tur man kan trösta sig med öl. :P

Nu vill jag ha helg, mat, umgänge och spel. Eller möjligtvis nästa helg. Himpa ska ha party och de senaste gångerna har varit riktigt skoj. Jag är glad jag fått nya trevliga vänner där. :P

"We can write what we wanna write, we gotta make ends meet before we get much older."

PS: Har värvat J. Saviola på FM. Favorit IRL och sannerligen på spelet också. Öser in mål och ligger 2.a i ass-ligan. :P

Kommentar:
2010-04-23 @ 19:46:22
#1: Danne.P

Messis mästervärk? Han var återigen en av planenes sämsta aktörer. Precis som alltid när det blir lite tuffare motstånd :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: