Kyparn :)

2010-06-12
03:32:35

Ja...

...klockan är jävligt mycket. Och hela jävla stan har varit full av gravt förståndshandikappade människor hela veckan. Hade de haft en liten aning om vad som väntade dem efter skolan så hade de fan i mig inte tutat och sjungit som några förbannat dåliga Elvis-kopior i Las Vegas. :P Räkningar, arbetslöshet, förnedring och sexuella trakasserier som vardagsmat hade gjort att de svalt sin jävla visselpipa och hållt käften i en 30 år framåt. Vilka jävla idioter. Skolan är för helvete det bästa som hänt dem o de visslar och sjunger att det tagit slut. De är för helvete lika dumma i huvet som Anki. :P

Mexiko borde vunnit idag. :P

Jag får inte skriva om fotboll för det är ytterst få av mina läsare som uppskattar det. De flesta av mina läsare vill höra andra berättelser. Som vad? Att jag senast knullade en väldigt ful tjej som ville att jag skulle bli tillsammans med henne trots att jag inte inte ens minns hennes namn? Eller att någon smekte min kuk och jag fick inte säga vem? :P Eller att jag haft...nä nu håller vi käften för...ja för att...F U...min blogg och jag skriver egentligen vad jag vill...och jag vill att det blir en jävlig skoj match imorgon och jag kommer ta mig i helvete dricka en hel helvetes massa öl :P

"...right till the end..."

Kommentarer:
2010-06-12 @ 12:12:45
#1: Anna

Men men... jag behöver dina fotbollskommentarer! GIEF!

2010-06-12 @ 14:06:53
#2: Danne.P

Så bra var inte Mexico din tönt!

2010-06-12 @ 14:07:31
#3: Danne.P

Sen undrar jag hur länge du ska kalla din vagina för kuk också. Man blir ju mörkrädd :)

2010-06-16 @ 15:18:16

Danne.P - Kyparn har iaf sin vagina i byxorna, inte i ansiktet som du ;) Fan skit länge sen man läste din blogg :D

2010-06-17 @ 16:50:41
#5: Danne.P

Vad taskigt sagt :( jäkligt läskigt filmklipp du länkade dessutom

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: