Kyparn :)

2010-06-26
03:39:34

Utan...

...att tveka en sekund kan jag erkänna att jag har tre alldeles underbara, söta, snälla och alldeles underbara vänner. :P Marie, Therese och Anna är alla mig så kära och underbara att jag skulle inte ens byta ut nån av er mot en signerad Zlatan-boll eller en månads fri playtime i WoW. :P Jag är sannerligen en lyckligt lottad liten tjockis. :P

Midsommar är en speciell liten högtid. Det finns minnen förknippad med den som vi förmodligen bör hålla tyst om. Jag hade om inget annat jäkligt skoj ikväll. Lekar kan vara så himla skoj fastän man inte är så många.

Vissa lovar mer än de håller och de kan helt enkelt fara åt "Varmt ställe med en massa rök, elaka personer och en Anki som chef." -ställe. :S

Klockan är mycket, jag är svinfull, har en grogg som ska drickas upp och det enda jag tänker på är hur jäkla underbart denna dagen varit. Ja, jag har fått jobba mer än jag gjort sedan jag fick ösa svart tidningsfärg från golvet i ett 65-graders varmt rum i 4 timmar och gick ner 4-5 kilo på köpet men jag är glad. Denna kvällen har bevisat vem som verkligen bryr sig, vem som dyker upp och vem som bara är patetisk. :S

Ha en fin Midsommarnatt med massa snuskiga drömmar, sju sorters blommor, sidenlakan och en hel hög med glidmedel...jag tänker inte sova på några timmar än men å andra sidan är jag singel, berusad och har hela kylskåpet fullt med alkohol.

"Somewhere deep inside me..." :P
Kommentarer:
2010-06-26 @ 11:37:55
#1: Anna

Fantastisk kväll! Tack alla! <3

2010-06-26 @ 12:04:04
#2: Binky

Hahaha! Ibland skriver du bara fööör jävla snuskigt bra xD Tack för all hjälp chrille! o tack till alla som gjorde en underbar och minnesvärd midsommarafton! <3

2010-06-26 @ 14:46:54
#3: TGM

Det var en underbar kväll, precis som en midsommar ska vara! Ett stort DANKE till alla inblandade. <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: