Kyparn :)

2010-05-02
03:19:52

Ikväll...

...har jag blivit ombedd att vara tålmodig. Att vänta på min tur, min chans och inte stressa fram saker.
Det går fullständigt emot min person, min uppväxt och min karaktär. För er få som inte vet det så är jag en av få som blivit hjärtoperad på mitt vis och en av väldigt få som överlevt. Detta gör mig på något vis lite otålig, lite som att det bör hända nåt nu annars kan det vara så. Jag vet att vissa inte vill så, att vissa vill ha tålamod men ska jag vara ärlig så är det en vara jag har förbannat ont om. Vill någon vara min vän, kompis, älskare, älskarinna så får ni ta mig tusan snabba er för jag finns förmodligen inte här så jäkla länge till ;(

Detta är inget jag säger för att det ska sägas, för att skrämmas, för att det kan vara så. Detta säges för att det är sant. Det finns inte en enda person på denna jord som vet hur länge jag får vara med att leka, att då säga till mig att vänta, att ta sin tid är som att säga till en hungrig att inte käka fastän en 3-rätters är framdukad. :(

Jag tycker om vissa personer mer än andra och att inte få lov att visa detta gör ont. Hoppas ni vet detta och även om jag är här imorgon så bevisar ni det. För i övermorgon så är chansen/risken rätt stor att jag inte kommer med fler halvtaskiga kommentarer. :P

Jag tycker om hälften av er mer än ni förtjänar och resten tycker jag om hälften så mycket som ni bör. :P

"What a day for a daydream. :P"
Kommentarer:
2010-05-03 @ 11:44:01
#1: Snoffy

Jag vet precis vad du menar och hur du känner, Chrille! Även med mej så kan ingen med säkerhet säga hur länge det ska slå, hur länge det ska klara sig..Mina inopererade klaffar kan förkalkas när som helst, ingen kan säga om det händer om en månad eller om 10 år...Så hemskt att gå i sån ovisshet! Känner med dig <3

2010-05-05 @ 15:59:12
#2: Danne.P

Bilbo ftw!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: