Kyparn :)

2010-05-06
12:26:33

Sitter...

...hemma hos Binky och är Gizzevakt. :) Gizze ligger nedanför och sover på sin kudde. Så söt så. :P
Vi har nästan precis ätit macka och innan dess busade vi som två tossingar. Men som det ibland slutar när man busar och har som mest roligt, ja då är olyckan framme. Inget allvarligt dock men ändå.
Gizze var uppe i högvarv som bara han kan vara och springer runt som en galning i soffan med bollen i högsta hugg, jag måste gå på toa och öppnar toadörren. Då kommer Gizze i full karriär, ser dörren som precis öppnats och lägger sig raklång på sidan och kasar rakt in i densamma. :(
Tror inte han slog sig, mer än ett litet skrapmärke på sidan men han blev helt klart rädder den lilla stackaren. Så de kommande 10 minuterna spenderade jag sittandes på toagolvet med en skakandes Gizmo i famnen. En och annan puss delade han naturligtvis också ut. :P

Men det gick som sagt ganska fort över och en halv macka senare så nannar han gott. :)

Noring tillbaka i målet. Det bästa som hänt sedan skivat bröd och analkulor. :P Det sistnämnda endast genom hörsägen. :P

Hade feber och öronont i början av veckan. Var lite rädd att det var öroninflammation men det gick över så jag antar att jag hade flyt. Mer flyt än jag har på FM iaf. Missade för andra säsongen Europa-spel med ett par poäng och nu har även min stora stjärna försvunnit. :(
Saviola gjorde 50 ligamål på 75 matcher. Nu får jag förlita mig på Markus Berg och en 19-årig brasse vid namn George. :P

Nä om man skulle ta och fylla på sin cola, spela lite mer spel och lyssna på Gizzes "sömnprat". :P

"Don't say UH-OH! Vampires do NOT say UH-OH!"
Kommentar:
2010-05-07 @ 11:20:58
#1: Naaw

Noring! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: