Kyparn :)

2010-05-09
12:49:07

Tattoo...

...mässan i Malmö var väl inte riktigt så spektakulär som man skulle vilja tro. Lite mindre stuff och folk än förväntat och ganska dyrt. Men det är alltid skoj med en utflykt med folk man tycker om. :) Och nej, jag gjorde ingen tatuering. Fast sugen är man. :P



Haha...underbar tatto...ge mig. :P

Helgen i övrigt har varit ganska lugn. Tacos och film i fredags med Binky, Robban och Sivan. :P Malmö igår som sagt och sen var det fotboll och hockey för hela slanten resten av kvällen. Inte helt fel faktiskt. Idag har jag spenderat förmiddagen med att försöka få ordning på mitt förbaskade Newcastle och snart bär det iväg till päronen för middag och en (förhoppningsvis) TFF-seger. :P

Fick ett ganska oväntat men ack så trevligt sms i fredagskväll också. Det händer ju inte så ofta så glädjen är större då. Vem vet vad som händer. Söt och trevlig är hon. :P

Inte ens varit inloggad på WoW på snart 3 veckor. Saknar det inte ett dugg. Känns befriande på nåt vis. :P

Nästan alla Viasat-kanalerna är bajs. Men det finns en enda orsak till varför man skulle vilja fixa Viasat-fotboll. Den stavas: Erik Niva.
Sagt det förr, säger det igen, den mannen är minst lika cool som House, Bruce Willis (i Die Hard) och Jimmy Bullard tillsammans. :P Han är inte cool cool...han är så nördigt cool att han automatiskt blir en hjälte hos en supernörd som mig. :P


"Are they gonna drop the bomb or not?"


Kommentarer:
2010-05-10 @ 12:29:44
#1: J17

Måste älska Erik Niva :D

2010-05-10 @ 14:02:12
#2: Danne.P

Premier League, Champions League, Serie A. Det är nästan som gamla C+ fast på Viasat. Så efter sommaren är det viasat ftw och C+ kan ju tro att folk förlänger på en skitserie som allsvenskan :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: